Jste tu poprvé? - Skrýt (musíte být přihlášeni)

Vytvořte si efektní manipulaci ve stylu Final Fantasy

  • napsallefiath
  • sekcePhotoshop
  • kategorieManipulace
  • verze programuCS3
  • znalostiPředpokládá se delší praxe s programem a dobré zkušenosti

24. 9. 2009 v 0:00 10 Vytvořte si efektní manipulaci ve stylu Final Fantasy

Přečtěte si, jak za pomoci základních štětců, trochy filtrů a jednoduchých tvarů vytvořit perfektní podívanou.

Ti z vás, co měli možnost vidět film Final Fantasy: Advent Children, možná také viděli zajímavé tapety, které firma Square Enix vypustila do světa.

Původní final fantasy tapeta

Jistě uznáte, že postupný „rozklad“ a přechod do energie vypadá opravdu dobře. A právě něco v podobném stylu si ukážeme, pěkně do začátku do konce a pořádně podrobně, abyste na konci uměli dobře oříznout postavu, zasadit ji do pozadí a přidat kvalitní efekty tak, aby nerušily a pěkně postavu doplňovaly. Tento tutoriál rozhodně není pro začátečníky a pokud se budete ptát na úplně primitivní věci, odkážu vás na seriál o začátcích.

Příprava obrázku

Pro zachování nálady Final Fantasy jsem zvolil obrázek podstavy Tifa Lockhart, a přestože budu pracovat se zmenšeninou (ano, toto je plná velikost, volím ji proto, abych nemusel vždy obrázek zmenšovat), nic vám nebrání podobné techniky zkoušet na mnohem větších obrázcích, pokud si troufnete. (Tím omlouvám mizernou původní kvalitu obrázku, ve větším rozlišení se nedá sehnat a HD tapety těch nejlepších hrdinek neexistují – obecně.)

Základní obrázek

První, co je třeba udělat, je oddělit obrázek od pozadí. Náš obrázek je poměrně komplexní a protože chceme zachovat vlasy a vše okolo, nejlepší metoda bude použít kanály. Přejdeme tedy do panelu kanálů (vedle vrstev) a vybereme ten, který je nejtmavší, v našem případě modrý.Samozřejmě, pokud se na to necítíte, vyberte si nějaký předem ořezaný obrázek (ale ten už si musíte sami najít), nebo ořezávejte vůči jednomu pozadí), a přeskočte na další část, Základy efektů.

Kanály

Kliknutím pravého tlačítka vybereme zduplikovat kanál.

Duplikace

Na tento zduplikovaný kanál nyní použijeme Úrovně (Obraz → Přizpůsobení), kde vás budou zajímat jezdce středních tónů a světel (tedy pravý a prostřední). Cílem je zvýšit dostatečně kontrast na to, abyste se co nejvíc zbavili šedé barvy a zůstala vám pouze bílá a černá – budeme totiž vytvářet v podstatě kvalitní siluetu, ze které poté uděláme masku a tak skryjeme pozadí. Není to úplně nejjednodušší, ale je to nejspolehlivější metoda, jak kvalitně ořezat obrázek. Je k tomu ale také třeba dost ruční práce, co vidíte na obrázku níže je vrchní hranice, pokud budete zvyšovat kontrast, přijdete o detaily a budete mít nepěkné zuby v ořezu. Raději tedy dávejte méně s tím, že zbytek si dokreslíte.

Jak používat Úrovně

Je dobré si kanál zduplikovat několikrát a úrovně použít vícekrát s rozdílným nastavením kvůli různým částem obrázku. Například já jsem vytvořil speciální část kvůli vlasům v levém dolním rohu. Vidíte, že vlasy jsou poměrně dobře odděleny (černá poté bude plnně viditelná a bílá naprosto průhledná)

Kreslení

Mezitím jsem si už vrstvu několikrát zduplikoval a ponechal viditelnou jenom jednu (stejně by nebyl žádný rozdíl mezi tím, kdyby byly všechny viditelné). Té jsem zkušebně přiřadil masku z našeho kanálu, což provedete kliknutím levého tlačítka s přidrženým CTRL na kanál, tím si vytvoříte selekci, a poté kliknete s přidrženým ALT na ikonku masky dole v panelu vrstev.

Selekce 1.
Selekce 2.
Selekce 3.

Teď budu trochu zrychleně postupovat a skládat jednotlivé části dohromady.Musíte přidržet ALT, protože černá barva v maskách znamená místo, kde je vše maximálně průhledné, takže by nic nebylo vidět – ano, v podstatě ořezáváme obráceně, v případě, že budete mít obrázek s černým pozadím a bílým objektem, teprve potom můžete řezat normálně.

Postupné skládání masek

Nyní využiji tajnou taktiku a aplikuji masku (tzn. maska se spojí s vrstvou) – to musím udělat proto, abych mohl použít užitečnou funkci Odstranit Bílý Okraj.

Aplikace masky

Nyní sledujte – mám viditelnou pouze jednu vrstvu s použitím masky, kterou jsem ukazoval předtím, speciálně pro vlasy. Použiji Vrstva → Podklad → Odstranit bílý okraj. Tím se zbavím nežádoucího bílého smetí – nemusí to být vždy nutné, ale chci mít ořezaný kus opravdu perfektní (v rámci možností), takže se připravuji na všechny možnosti – z toho důvodu je vhodné si vytvořit 3 podkladové vrstvy. Bílou, černou a červenou a testovat je jako pozadí.

Testování různých podkladů

Na tomto příkladu skutečný rozdíl uvidíte pouze na černém pozadí, kdy jsem se zbavil nepěkných rámečků, takže jsem se rozhodl použít animovaného obrázku (opakuje se po dvou sekundách). Další barvy ukazuji z toho důvodu, abyste se přesvědčili, že tím vrstva nijak neutrpěla, naopak detaily ještě trochu víc vystoupily. Originál je vždy ve stejné pozici jako černá vrstva (když je varianta s bílými okraji nahoře, je nahoře i u dalších podkladů). Na čištění stínů a podobných věcí je poté vhodné použít buď laso (používejte CTRL a ALT k přidávní a odebírání výběrů), nebo pero.Při čištění mějte vždy navrchu zneviditelněnou původní vrstvu bez jakýchkoliv masek a porovnávejte s ní to, co vytváříte, abyste viděli, zda jste něco neuřízli – ne vždy to je jasně vidět.

Kombinace masek

Pokud se pustíte do ručního překreslování, určitě používejte ostré štětce a ne rozmazané, to může být dobré jenom v případě, že plánujete jedno určité pozadí, my ale chceme vytvořit takový ořez, který bude funkční pro jakékoliv pozadí. Následuje hromada dobrých rad:Využívejte jak normální, tak vektorovou masku – a kombinujte je! Hodí se také vytvořit si nové okno (Okna → Uspořádat → Nové okno pro…), jedno používat u zvětšení 100% a druhé pro přiblížení u jemné práce. Nemusíte poté neustále přibližovat a oddalovat.

Pracovní plocha

U věcí, které se nedají normálně oddělit, jako jsou prsty, musíte základ obkreslit a poté kontrolovat s původním obrazem, zda jste je správně zachovali, a také kontrolovat na černém nebo červeném pozadí, zda mají prsty správný tvar a zda nejsou okousané (což na bílé neuvidíte).

Kreslení prstů

Kombinací vhodných postupů tak vyčistíte celou postavu. Některé úseky s rozdílnými barvami (černá a bíla) mohou vyžadovat kombinování inverzních masek (jedna pro bílou a druhá pro černou).

Čištění postavy

A mimochodem, můžete si uložit některé výběry, kde maska není úplně 100% a okraje využít pro lepší splynutí s pozadím – například jako na obrázku níže, pomáhá to tvořit iluzi světla – tedy v případě, že bychom měli krvavě osvětlenou scénu, ale víte jak to myslím. Klidně používejte 30% kryté štětce a experimentujte­.Nakonec všechny vrstvy vyfoťte (CTRL + SHIFT + ALT + E) a na novou vrstvu znovu zkuste odstranění okrajů (viz předchozí postup + nezapomeňte před focením vrstvy zneviditelnit pozadí, ať nepřijdete o průhlednost).

Částečné splynutí

Nyní bychom měli mít obraz připravený k použití, ať už jste si jej vytvořili sami, nebo ne.

Výsledek

Základy efektů

Nejprve je třeba si rozvrhnout, kde efekty budou, jaké části postavy se budou dotýkat a kudy budou směřovat.

Vyměření efektů

Pak přemůžeme sklerózu a vzpomeneme si, že vhodnější by bylo si zpočátku rozvrhnout pozadí (ale efekty už nechme rozmístěné, jen je zakryjme). Jako základ se hodí použít jednoduchý přechod – od tmavě modré (284a63) přes světle modrou (81b2c5) do bílé. Použijte buď nástroj přechod (G), nebo vložte přechod jako výplňovou vrstvu (viz obrázek). Je vhodné přechod natočit do úhlu kolem 75° a nechat bílou, ať zasahuje tak do 40% přechodu (zbytek si rozdělí tmavá a světlá modrá).

Vložení přechodu
Nastavení přechodu

Poté jednoduchý základ rozšíříme za pomoci měkkého kruhového štětce (vyberte si co chcete, ale stačí obyčejný základní štětec) a nástroje rozmazávání. Použijte podobné odstíny a případně jen doplňky s 20% krytím – lépe se skryjí rozdíly v odstínu, pokud nechcete používat stejné barvy. Zkuste vytvořit pár vrstev, které budou překrývat postavu, vylepšíte tím splynutí postavy s pozadím, kterému se poté také budme věnovat.

Jemné využití barev

Pokud jste poslechli mé rady v předchozím případě, že nevadí, pokud budou okrajové části postavy trochu průhledné, tam, kde se vám toto povedlo vytvořit, se příliš nebudete muset trápit se zapracováním postavy do pozadí. Protože nemůžete postavu jen tak přenést do byť podobného, ale v detailnech jiného, pozadí (z bílé/šedé do bílé/modré), musíte postavu „zapracovat“ do pozadí ručně.

Protože tato část je velmi individuální a záleží víc na vašich zkušenostech a faktu „jak to máte v rukou/oku“, než na tom, jak dobře dokážete napodobit tutoriál, ukážu vám sérii snímků, jak jsem postupoval já. V každém případě jsem si efekty (prostým štětcem a nástrojem rozmazání) rozdělil do několika vrstev, a některé z nich umístil za postavu a některé před.

Průběh kreslení pozadí

Také netvrdím, že moje verze je nějak perfektní. Není – ale aspoň abych vám vaši tvorbu ulehčil, přenechám vám dva mé štětce, první na rozmazávání a druhý pro normální kreslení. S nimi jsem pozadí upravil, tak snad si poradíte i vy (síla rozmazávání kolem 80–90%).

Poté co jsme nějak zvládli pozadí, bylo by vhodné ještě trochu vylepšit barvy postavy, aby pasovala k pozadí – vytvořil jsem další vrstvu, kterou jsem vyplnil barvou 83b0c1 po okrajích postavy – poté jsem snížil krytí na 50% a nastavil vrstvě prolnutí Odstín. Následující obrázek je odstupňován – obrátil jsem totiž vrstvy a nahoře je konečný efekt, protože toho bylo vidět více. Proto jsem přidal číslovky

Úprava barev postavy

Když je toto hotové, můžeme pokračovat s přípravou efektů. Začneme tím, že si vytvoříme opakující se podklad pro efekty. Základ tvoří několik zaoblených obdélníků s poloměrem 4 body.

Podklady

Poté si vyberte opakující se část a vytvořte vzorek dle obrázku níže.

Tvorba vzorku

Teď přišel čas vytvořit první sérii efektů – vrátíme se k našemu původnímu vyznačení, kudy by měly efekty jít, a podle něj vytvoříme pár tahů, které rozmažeme, ale ne příliš. V podstatě to bude trochu vypadat jako obláčky, což se brzy změní.Doporučuji se opět držet světle modré, klidně použijte tu co já, na obrázku níže.

Základy efektů

Nyní budeme pracovat s kanály. Vyberte vrstvu s efekty a z menu, vyvoleného pravým tlačítkem vyberte uložit výběr – ani nic neupravujte, potvrďte.

Úvod do kanálu

Nyní jej vyberte v kanálech (bude nejníže), zduplikujte (pravým tlačítkem na kanál – abyste měli zálohu) a přejdeme k základu budoucích efektů – filtrům. Mnoho lidí filtry pohrdá, protože ve svém základu obvykle dělají nepříliš hezké věci. Ale co když přijdeme s vrstvou, která má všehovšudy jednu barvu, a použijeme filtry pouze k definování oblasti? Začneme s Tahy štětce – Inkoustové obrysy.

Používání filtrů

Nyní využijeme duplikovaného kanálu (klidně si udělejte ještě více kopií) a použijeme jiný filtr. Tentokrát Stylizace → Zářící obrysy. Jak si pohrajete s nastavením je na vás, ale určitě byste měli ponechat tloušťku obrysu (první položka) na 1.

Filtr Zářící obrysy

Na obrázku níže jsem vzniklý kanál vybral a vložil do nové vrstvy použitím červené barvy, abyste viděli, jaké pěkné efekty si tím vytvoříme. Jinak samozřejmě použiju světle modrou.

Zvýrazněné efekty

Nyní využijeme naše nové vzorky, které jsme si vytvořili – pro začátek bílý s prázdným středem. Jako jste předtím tvořili vrstvu s přechodem, vytvořte stejnou s jednou barvou – je to lepší než obyčejná vrstva, nemusíte ji vyplňovat, a stejně budeme pracovat s maskami. Snižte vrstvě krytí výplně a překryjte ji vaším vzorkem.

Filtr Zářící obrysy

Protože se nám z postavy stala mozaika, lepší bude přidat ji onu masku vrstvy, ale prázdnou (klikněte na ikonku masky s přidrženým ALT), do které poté uděláme pár tahů štětcem. Možná by se vám hodil další štětec, který jsem si připravil speciálně pro vrstvy s vzorky. Stačí pár jemných tahů, protože štětec funguje dost agresivně – přidejte ho k obyčejným štětcům, protože se hodí spíš jako doplněk. Níže máte ukázku překrývání masky s efekty v praxi.

Použití masky pro efekty

Hlavní efekty

Dostáváme se k přidávání hlavních efektů. Vezměte nějaký štětec, které může tvořit cákance – nebo alespoň něco podobného jako na obrázku níže. Pokud jste líní si takový štětec vytvořit ze základních, nabízím vám svůj.

Nový štětec

Opět použijeme Zářící Obrysy, tentokrát ale chceme vytvořit efekty podobný obrázku níže, mě se osvědčilo nastavení (1, 3, 4) – obecně nepoužívám Tloušťku obrysu, protože vyšší hodnota obvykle kazí jemné efekty. Měli byste dostat něco podobného tomuto:

Výsledek filtru

Z kanálu uděláme výběr a opět vyplníme jednou barvou (8ab8c9) a zasadíme do obrázku. Znovu používám červenou, abyste dobře viděli, kam efekty zasahují.

Tvorba efektů

Následně si tyto efekty ještě jednou zduplikujte a pomocí masky trochu promažte, aby jich nebylo tolik. Této vrstvě budeme přidávat hlavní efekty. Předně, nastavte krytí výplně na 0% a přidejte vržený stín, kterému nastavte režim Lineárně zesvětlit (Přidat), barvu 3f6b81, krytí 75%, vzdálenost 0, rozsah 9% a velikost 29 bodů. Pak vnější záři, se stejným režimem, barvou 2b95d8 a krytím 75% (zbytek ponechte). A jako poslední přidejte překrytí bílou barvou.

Dokončení techniky

A to je ve zkratce vše, co potřebujete vědět k tomu, abyste si podobnou manipulaci vytvořili. Nyní se budu věnovat dokončování, ale nebudu již tak detailně popisovat, co vše jsem dělal, protože vše již víte – kombinují se tři základní věci. Štětce, vzorky, které jsme si předtím vytvořili, a zářivé styly. Samozřejmě nesmíme zapomenout na důležité masky.

Komplexní efekty

Pokračuji zduplikováním stávajících efektů, které různě natočí, a také přidám pár nových masek – základ je ovšem vždy stejný, takže z několika jednoduchých postupů dostávám komplexní efekty. Doporučuji dát dvě poloprůhledné vrstvy se vzorky přes sebe, vypadá to pěkně.

Někdo by už mohl být s výsledkem spokojen, ale já myslím, že trochu ladění by snesl. Využijeme trochu jiné styly u vzorků, a budeme je sázet ručně – je to sice trochu pracné, ale vyplatí se to. Mám jeden základní styl (s několika variacemi), který vypíšu a i ukážu na obrázku, jak vypadá v praxi + přidám obrázky nastavení. Všechny styly mají krytí výplně 0. Hlavní styl. – Překrytí přechodem – 30% krytí, režim Lineárně Zesvětlit (Přidat), vše ostatní ponechat. Barvy: a7c3d6 – umístění 0%, ffffff – umístění 57%, e4e6eb – umístění 87%, znovu bílá (fff) – umístění 100%. Vytažení: 2 body, uvnitř, krytí 80%, barva bílá.

Nastavení stylu

Variacím jsem pozměnil krytí přechodu (jen 10%), nebo krytí vytažení (65%) – vypadají lépe v tmavších oblastech.

Variace stylů

Styly máte, nyní to záleží na vás – mám pár tipů a rad. Variace s nižším krytím dávejte na tmavší podklad, u světlých částí klidně vložte téměř bílé kousky. Neslučujte objekty do sebe – ztratí tak režimy nastavení stylů, takže je spojte do skupin podle druhů (ať se v nich vyznáte), a skupinám poté můžete přiřadit masku (skupinová maska je skvělá věc, ovlivňujete hromadně vrstvy, které z důvodů různých režimů prolnutí nemůžete spojit v jednu).

Aplikace stylů

Pokud si troufnete, můžete kombinovat i tmavé styly v souladu s původní předlohou, kde jsou použity. Jen dodržujte jednu zásadu, pokud někam umístíte nastalované kostky, vždy by pod nimi měl být vzorkovaný podklad – bez něj samotné kostky vypadají divně. Je jedno zda bílý nebo černý, ale měl by tam být.

Následuje ještě poslední krok, začišťování, vylepšování a zostření efektů. Možná vás překvapí, jak moc to pomůže – je třeba jej ale udělat opatrně, protože máme stejnou situaci jako předtím – mnoho vrstev, které nemůžeme sloučit, protože by se tím zničily efekty. Použijeme tedy zkratku CTRL + SHIFT + ALT + E pro vytvoření nové vrstvy, která vyfotí celý soubor, a na tuto vrstvu aplikujeme Filtr → Zostření → Doostřit, kde nastavíme 100 bodů. Protože je obrázek nekvalitní (ano, dělal jsem, co jsem mohl, což nestačí na kompletní restauraci), toto zostření mu dost ublíží, takže vrstvě přidáme masku a necháme ji pouze na místech nejlepších efektů.

Finále

Odkaz vede na stránku autora na Deviant Artu, podpořte ho kliknutím, případně si shlédněte něco z mé další tvorby :)

A jsme hotovi. Doufám, že jste se celým článkem zdárně prokousali a že jste se naučili nové věci.

Uvedené štětce dávám zdarma ke stažení, využívejte je jak chcete, ničím vás neomezuji, máte mé plné svolení k jakémukoliv použití, stejně jsou to jen kombinované základní štětce.

Když už jsme v závěru, rád bych dodal něco ke komentářům, že jsme se poslední dobou změnili na čistě teoretický web, který se omezuje na inspirace: Bohužel, nemáme dost autorů, kteří by psali kvalitní články, a já sám už nemám tolik času/chuti věnovat se psaní článků – koneckonců, když máte jako práci tvorbu grafiky, moc se vám nechce ve volném čase tvořit dalších grafiku. Dalším problémem je časová náročnost – tento článek jsem tvořil asi 20 hodin, jenže celková tvorba mi trvala několik měsíců – ne že bych nemohl, kdybych se do toho opravdu pustil, měl bych to hotové za týden. Jenže jak jsem zmínil, nebyla chuť, a navíc jsem si musel všechno nejdřív vytvořit, než jsem se mohl pustit do tvorby samotného článku (a poté si pamatovat, jak jsem co udělal, abych to mohl alespoň přibližně zopakovat), a hlavně vymýšlení technik a tvorby celé manipulace bylo hlavně zpočátku dost vysilující. Ale dostal jsem se přes to, a pokud vás to potěší, slibuji vám další podobný článek – zřejmě za pár měsíců :)

Petr Široký Profil na fóru / Osobní stránky / Twitter Webdesignér povoláním, kritik přesvědčením, šašek duší, to vše zde najdete. Tutoriarts jsou poslední 3 roky můj největší osobní projekt. Kromě toho se zkouším věnovat jiným menším webovým projektům, živím se jako nezávislý webový designér a snažím se více hledět do budoucnosti, aby tyto stránky vzkvétaly.

Zdrojový soubor : Není k dispozici

Komentáře k článku

Nejste přihlášeni - před odesláním příspěvku vyplňte protispamovou kontrolu níže - váš komentář bude viditelný až po schválení správcem. Pro okamžité schválení se přihlašte, nebo registrujte. Registrace nezabere déle než minutu.

  • :-D
  • 8-|
  • :-/
  • 8-)
  • :-(
  • :-O
  • =(
  • =D
  • :-)
  • <3
  • ;-)

* Povinné položky

  • #10
  • retard
  • 12. February 2015 | 08:41
  • Skupina: Neregistrovaní

najs

  • #9
  • Matěj151
  • 10. October 2012 | 18:26
  • Skupina: Neregistrovaní

Prosim tě, měl bych dotaz (jak jinak). Jak se ti povedlo zbavit toho přechodu co je v pozadí, kokrétně v části okolo vlasů. Mám vrstvu, ve který jsem se ho už zbavil, ale když jí v koneční fázy s ostatníma vyfotim, tak se překryje tou vrstvou, ve který jsem ho nezbavil (nečekaně). Bojuju tu s tim už hodiny a nemůžu přijít na způsob jak se ho zbavit. Díky moc.

  • #8
  • lefiath
  • 20. September 2011 | 12:11
  • Skupina: Správci

Aha, tak potom stačí najet do panelu vrstev, vybrat tu kterou chceš, a kliknout na ni myší se stisknutým CTRL. Podívej se na tento článek o základech: http://www.tutoriarts.cz/8-photoshop-cs5-vyberove-nastroje-1185 A vyhledej si metodu načíst vrstvu, kdyby můj předchozí popisek nestačil.

  • #7
  • agostinox
  • 19. September 2011 | 19:08
  • Skupina: Registrovaní Uživatelé

Asi jsem se španě vyjádříl (špíš hodně špatně za což se omlouvám). Ano jsem začátečník a s Photoshopem pracuju teprve týden. Denně se tomu věnuji skoro 3 hodiny. Mám problém s vytvořením výběru těch tahů štětcem. Zkusil jsem použít mag. hůlku i magnetické lano (nejspíš to je k smíchu :-D ), když uložím výběr samozřejmě zůstane pouze obrys toho, co jsem vybral, čili když použiju filtr Ink. obr. změna se nedá téměř zahlédnout. Poprvé se řídím podle tutoriálu, ale přesto jsem všechny předchozí kroky pochopil na první pokus (?, prostě jsem je pochopil ihned). Zde přikládám adresu obrázku, kde je kanál s rozvržením efektu. http://imageshack.us/f/14/beznzvuwm.png/
Dělám na jiném obrázku, protože si myslím, že se to tak rychleji naučím.

  • #6
  • lefiath
  • 19. September 2011 | 14:14
  • Skupina: Správci

Říkal jsem, že nejde o článek pro začátečníky - nejsem si jistý čeho přesně se ten dotaz týká, protože označení rozvrhnutí si vysvětluji tak, že tím myslíš vytvoření výběru, ale to dělám až o dost dál - rozvrhnutí, kde budou efekty je pouze pár tahů štětcem do nové vrstvy, která je nad vrstvou s postavou.

  • #5
  • agostinox
  • 17. September 2011 | 14:12
  • Skupina: Neregistrovaní

Dobrý den mám problém s krokem, kdy si nějak označíte rozvrhnutí, kde budou efekty. Nedaří se mi vůbec přijít jak jste označil pouze ty tahy štětcem. Prosím o rychlou odpověď (nejlépe sem).

  • #4
  • Lookas
  • 8. September 2011 | 19:26
  • Skupina: Registrovaní Uživatelé

Ahoj.. som viacmenej tiež začiatočník, ale veľmi ma to baví a rád sa učím novým veciam. ... Som nadčený z toho čo všetko je možné vytvoriť. No niektoré veci sú pre mna veľmi zložité. Najviac mi robí problém asi takáto selekcia vlasov ..., bolo by super spraviť článok pre začiatočníkov trošku podrobnejšie - snažil som sa čo to dalo, ale vôbec sa mi to nedarilo podla týchto krokov a neviem čo robím zle. Viem že aj tvorba týchto tutoriálov je určite pracná a zaberie dosť času, preto určite nechcem naliehať na tvorbu nejakých začiatočníckych článkov. Aj keď moja túžba s novým článkom možno nebude vyplnená (v blízkej budúcnosti) - každopádne DAKUJEM :) ...
Pekný deň.

  • #3
  • Boruvka
  • 18. August 2011 | 18:18
  • Skupina: Registrovaní Uživatelé

Je to krásný. Práci s Photoshopem mám jako svého koníčka. Chtělo by to ale, aby mi bylo tak o 30 let méně.Těším se na další tvůj článek a doufám, že bude na vebu dříve než za pár měsíců.

  • #2
  • Up3
  • 8. August 2011 | 12:08
  • Skupina: Neregistrovaní

čau tento efekt je fakt dobrej. Jsem začátečník a nějak se mi to nedařilo. Nechtěl bys udělat něco podobnýho ale pro začátečníky? 8-)

  • #1
  • APz
  • 13. May 2011 | 11:23
  • Skupina: Registrovaní Uživatelé

Tahle práce mi stále vyráží dech, výborné! Děkuji za tento článek 8-)

Nahoru

Autoři: Jakub Houdek, Jakub Šimůnek, Petr Široký a příležitostní sebevrazi