Jste tu poprvé? - Skrýt (musíte být přihlášeni)

10. praktických rad, jak otrávit uživatele

14. 3. 2009 v 0:00 4 10. praktických rad, jak otrávit uživatele

Vytváříte vlastní stránky a zajímá vás, jak nejlépe otrávit uživatele? Jak ho rozzuřit už při registraci a donutit ho, aby vaše stránky rozčarovaně opustil a zařídil vám negativní reklamu? Nevíte jak na to? Žádný strach, jsme tu my a poradíme vám.

Provedu vás děsivými webdesignérskými nesmysly, které nejsou pevně určené v grafice, nebo v kódu, mají ovšem jedno společné, návštěvníka spolehlivě naštvou. A nenechte se zmást, tyto hlouposti neprovádějí pouze amatéři či pisatelé blogísků, některé věci vyvádějí i profesionální webdesignéři či grafici, například na svých portfoliích!

Nedokážu zahrnout všechny problémy podobného druhu, snažil jsem se tedy vybrat to, co je asi nejvíc vidět. Stejně tak jsem si vědom toho, že některé neduhy se vyskytují i na našich stránkách, kaji se, a v budoucnu se chci zaměřit na jejich vychytání.

Ačkoliv se vysmívám různým hloupostem, snažím se vám zároveň i radit, čeho se vyvarovat. Platí jednoduché: Kde neradím, dělejte pravý opak :)

1. Do designu zasaďte evidentně zbytečné prvky.

Uživatele to sice neobtěžuje, ale bude je ignorovat, protože k ničemu nejsou, zbytečně tedy zabírají místo pro užitečnější věci. Vezměme si například panel uživatele, to je užitečná věc. Ale co když není přihlášený? Co bude nejlepší pro něj zobrazit? Logicky se nabízí přihlašovací formulář a dobře viditelný odkaz na registraci. Přesto někteří tvůrci umísťují pro mě záhadné pitomosti typu Uživatel: nepřihlášen. K čemu taková informace je? Mluvíme o případu, kdy je toto napsáno vedle přihlašovacích formulářů a tudíž i evidentní hlupák by měl rozpoznat, že přihlášený jednoduše není. Možná tvůrce chtěl prázdný design nějak zaplnit, nebo mu to jednoduše přišlo hezké. Ale je to zbytečné. Mluvíme o prachobyčejné hlouposti, které si nikdo nevšimne a není třeba kvůli ní tropit tak přehnaný povyk, co dělám já, ale to je základní princip i jiných počinů, které na své stránky tvůrci umisťují. A ty obvykle nebývají tak maličké jako dvě slovíčka.Naopak, pokud jste přihlášení, je věta uživatel přihlášen žádaná. Pokud ji vynecháte, uživatel může znejistět, například pokud si zaškrtne neodhlašovat se z vaší stránky, jde o nového uživatele, a nevidí jiné vodítko, které by mu ukázalo, že je přihlášen. Ještě lepší je rovnou zobrazovat jeho identitu, jako „Přihlášen: lefiath“, což zabraňuje přehmatům, jako když jeden počítač používají dvě osoby a chodí na stejné stránky.

Tak například, vložte na stránky hodiny. Ano, nejlépe pořádně bombasticky graficky zpracované přes půl stránky. Uživatelé jsou blbci, většina z nich ani netuší, že mají v operačním systémů hned v základním panelu časové údaje, že? Minimálně podobní webdesignéři (webdesignér je ten, kdo tvoří web, nemusí to nutně umět, stejně jako profesionál je ten, co si za něco nechává platit, ne ten, který to nutně ovládá) to očividně netuší. Časový údaj má smysl, pokud provozujete mezinárodní web a chcete uživatelům nabízet informaci, podle jakého časového pásma se vaše stránka řídí – poté je to užitečné, zvlášť pokud pořádáté různé akce či soutěže a nechcete mást uživatele časovými termíny. I v tom případě by to však měla být pouhá řádka (dobře viditelná, což lze zařídit rozumným kontrastem) a ne monstrózní hodiny, které naštěstí žádný seriózní tvůrce na své stránky nevloží, a proto se s nimi porůznu setkáme na různých blogíscích či portfoliích začínajícího čehokoliv, co má inteligenci jenom podprůměrnou. Opět je tu snaha zaplácnout místo na stránkách, nevím o rozumně uvažující bytosti, která by si chtěla do svého designu, který je rozumně zaplnený, jen tak pro legraci dávat obří hodiny. Hodiny jsou rozhodně ideálním způsobem, jak se zesměšnit před návštěvníky a dělat z nich negramotné idioty, kteří si ani nedokážou všimnout, že je už na ploše mají.

Navrhněte úplně špatně části, nebo rovnou celý design. Zde není řeč o grafickém provedení, přestože to může také výsledek slušně pokazit, či rovnou kompletně pohřbít. Mluvíme o tom, když tvůrce evidentně nezvládne celkový návrh, a svoje selhání umocní třeba duplikováním něčeho, co už tam je. Například zde.

Nejenže zprávy jsou po obou stranách (někdo by mohl namítnout, že jde o optimalizaci pro siamská dvojčata), ale čeho si nemusíte hned všimnout, previous page a next page odkazující na jiné sekce menu. Proč mít něco v podstatě stejného? Ne, není to něco ve stylu navracení se v prohlížeči, což by snad bylo ještě horší, vzhledem k tomu, že to snad každý umí (ano, myslím si, že dnes i veverka, kterou naučíte používat prohlížeč, pochopí, co to je velká šipka, ukazující doleva). Co si budeme namlouvat, podobné chyby potkaly nás všechny.

2. Při registraci uživatele nuťte, aby vyplnil co nejvíc nesmyslů.

Uživatel, který se u vás chce registrovat, bývá obvykle pravidelným návštěvníkem (pokud nejde o jednorázový nájezd na nějaké warez fórum, kde se ukazují odkazy jenom registrovaným) a vynakládá svůj čas na registraci, aby tak získal výhody, které neregistrovaní nemají. Spousta lidí jenom tak kouká, mohou to být pravidelní návštěvníci, ale nemají potřebu se registrovat a nějak zapojovat do vašich stránek. Proto byste si měli podobných lidí, co se odhodlají registrovat, vážit. Někteří tvůrci si ovšem pletou registrační formulář s psychologickým testem, kolik toho člověk vydrží, či lidovým dotazníkem. Teď nemluvíme o registraci na důležitých stránkách, jako je paypal a internetové bankovnictví, kde je skutečně nutné bez legrace uvádět všechny důležité informace, mluvíme o čemkoliv obyčejném, kde uživatel registrací získá například přístup do diskuze, k hlasování, či možnosti se nějak podílet na výstavbě stránek. V poslední době jsem měl štěstí na server grafika.cz, který mě svojí registrací znechutil víc než dostatečně a jejichž formulář nemá obdoby (bohužel jsem se nedočkal kolonek pro oblíbenou značku vloček a kdy jsem se přestával počůrávat).

Co by podle mě mělo být rozumné, je nechat při registraci uživatele přečíst si pravidla stránek (jednoduchá a stručná, nemusí to být právní esej, který jej umoří k smrti, klidně ať je to výtah ze skutečných pravidel) a poté ho nechat vyplnit třeba tři slova, která jsou v pravidlech zvýrazněna. Pokud si pravidla přečte, nemá problém. Pokud ne, nepustí jej to dál. Tento přístup sice není příliš uživatelský přátelský, nicméně dle mého názoru pomáhá oddělit zrno od plev – pokud uživatel nemá zájem přečíst si pravidla, nemá tu co dělat. Když někam chodíte a nezajímají vás tamější pravidla, stejně se možná dostanete do problémů tak či tak. Kdyby šlo o nějaký nesmysl, byl bych proti. Pokud jde ale o pravidla, která by si ve svém zájmu měl přečíst každý, byl bych pro, abychom podobnou věc zavedli i na tutorials.

Ačkoliv registrační formulář twitteru obsahuje vaše jméno a příjmení (podle mě naprosto zbytečné), jinak je oholený až na dřeň. Jedna věc mi chybí, a to opakování hesla, protože vždy se může stát chybička a jelikož vidíte pouze hvězdičky, nemáte možnost být si 100% jisti.

3. Obtěžujte uživatele vyplňováním formulářů při každé blbině

Moderním trendem bývá ptaní se na věk. Pozoruji to čím dál více. Vykoukne přátelský formulář, kde vyplníte svůj věk. Je to naprostý nesmysl, jehož jediný účel je zřejmě obtěžovat. I pětileté děcko si může vyplnit věk třeba 100 let a co? Skriptům je to jenom, nemáme klávesnice s otisky prstů či nevkládáme do skeneru občanky, takže to pozbývá významu. Opravdu pochybuji, že když nějaké 12ti leté dítě navštíví pornostránky, že mu přijde upozornění o nezletilosti od nějaké třetí stránky, která by ho náhodou napíchla (naše hbitá policie). Navíc o porno vůbec nejde (a tam je to snad asi povinné), podobné mylníky jsou tam odjakživa (a mají být), ovšem poslední dobou tohle vidím všude možně… některé stránky, které vám bez problémů či nějakých dotazů ukážou třeba člověka, rozsekaného vrtulí letadla, ostře kontrastují z buzerací od lecčeho, kde věk vůbec není určující. Například Adobe – když jsem si dával svůj e-mail pro registraci, aby mě upozornili, až se bude vysílat prezentace Adobe, musel jsem vyplnit věk. Proboha proč – stejně jsem jim tam zadal asi 100 let, ne proto, že bych měl potřebu to tajit, ale protože to nemá smysl a nechci se zdržovat hledáním svých čísel. Tato snaha (jakkoliv marná) se dá ještě pochopit, když na youtube je nějaké video označeno jako násilné. Ale v případě, že si jenom chcete něco naprosto nezávadného poslat, či někde v anketě hlasovat, absurdnost podobných dotazů je maximální.

Diskriminace – co když jsem se narodil před rokem 1951? Formuláři je to jedno…

Proto pokud chcete lidi naštvat, systematicky jim při jakémkoliv složitějším úkonu (například zobrazení článku, dloubání se v nose atd.) zobrazujte formulář s věkem (nebo počtem domácích mazličků, srovnatelně jde o stejné kraviny) a nuťte je, aby jej vyplnili. Nejlepším způsobem, jak rozběsnit návštěvníka je to, co dělá capcom – když vyplníte věk špatně (překliknete se, že je vám jeden rok místo sta), stránka si to zapamatuje a musíte poníženě lézt přes proxy… ostatně nemám je rád i tak za to, co provedli sérii Resident Evil, komedianti jedni.

4. Dbejte na bezpečnost.

Neustále uživatele bez možnosti uložení údajů odhlašujte. Lidé milují, když se někdo stará o jejich bezpečnost. Taktéž milují, když se několikrát denně vrací na nějaké stránky a systém je stále odhlašuje (opět, nemluvíme o důležitých stránkách, jako je třeba online bankovnictví nebo paypal, kde je to samozřejmé kvůli bezpečnosti, aby vám nějaký ochotný dobrák z vašeho počítače nevybral vaše pracně vydělané penízky). Není nic lepšího než na nějaké stránce 2 hodiny hledat informace, které nutně potřebujete s tím, že se na stránku vždy vracíte tak po 10ti minutách a pokaždé musíte vyplňovat přihlašování. Ne všichni uživatelé internetu jsou zkušení na to, aby používali samovyplňování formulářů, někteří to nedělají, jiní o tom neví, nebo to jejich prohlížeč dokonce nepodporuje. Stejně tak ne všichni se přihlašují z veřejně přístupných počítačů, kde toto má smysl. Nabídnout uživateli zapamatování údajů by dnes měl být standard (a stejně tak by mělo být možné to zrušit!).

5. Nechte návštěvníka „diskutovat“

Ano, tady se toho dá zmršit opravdu dost. Kašlete na to, že existuje mnoho výborných systémů zdarma, vy potřebujete něco vlastního, exkuzivního.

Úplně nejlepší je udělat fórum tak, že uživatel i po přihlášení nevidí, že by se něco evidentně změnilo. Případně zabudovat do systému registraci a přihlašování na takovém místě, že chvíli trvá, než člověk zjistí, že to tam někde opravdu je (designportal, hanba vám). Lidé, zmlsaní systémy typu PHPBB, IPB, vBulletin či SMF očekávájí ikonky pro přístup do diskuze, či aspoň uživatelský panel. Koho by třeba napadlo, že všechno podstatné člověk může udělat, až když přímo vleze do nějaké místnosti v diskuzi, že, milá grafika.cz? Ideálně nám ani nedovolte upravit vlastní příspěvek, to byl byl příliš velký luxus. Navíc, co je veselé a čeho jsem si nejprve nevšiml, fórum se nenamáhá rozlišovat mezi jednotlivými sekcemi, je tam taková nanápadná nabídka, nic ovšem nenasvědčuje tomu, že by mě po odeslání tématu systém automaticky zařadil do první sekce jen proto, že jsem ji při vstupu na fórum nevyplnil. Z moderního chápání podfór si člověk představí vnořená fóra, to ano, ale už ne to, že když si nevybere, tak ho to automaticky do jednoho z nich přepojí, čekal by, že příspívá do nadřazené diskuze! Bonus: Je dobré, aby se fórum při posílání příspěvku zaseklo, takže uživatel neví, na čem je. Není nic lepšího než nejistota, zda se to odeslalo, nebo ne.

Omlouváte svá patetická primitivní fóra tím, že nepotřebujete přeplácané molohy s hromadou čudlíků? Správně! Neustupovat, módní vlno 21. století, ustup. Moderní fóra jsou jenom trend, který se přežene jako tajfun či průjem.

Nestačí vám, že neobvyklé a podivné diskuzní fórum zlobí uživatele? Buďte kreativní, jako Deviant Art! Když návštěvníkovi nikdo v intervalu jednoho dne (možná dvou) nepřispěje do místnosti, kterou založil, smažte mu ji. Uděláte mu tím rozhodně velkou radost.

6. Napruďte uživatele pomocí článků.

Rozdělte článek na co nejvíc kousků. Nic nepotěší čtenáře tak, jako nutnost článek číst na aspoň deseti stránkách. Mít jednu stránku je tak nudné. A úplně nejlepší, co může být, je nedat uživateli možnost, když už máte podobně geniální systém, aby si rozklikl jakoukoliv část článku. Listování mezi předchozí/další musí těm nevděčníkům stačit! A je to.

Pokud vás tato možnost neuspokojuje, vkládejte celé články rovnou na hlavní stranu. Perex je pro losery (část článku, shrnutí o čem je, které slouží k přilákání čtenářů), vy na to přeci máte a proto prdnete rovnou celý článek. Co na tom, že uživatel bude rolovat myší jako zběsilý a že možná chvíli bude hledat, kde končí jeden článek a začíná druhý? (Nemluvíme o článcích od lidí, co nemají co říct a jejich potenciál je shodný s piseteli bleskofek.)

7. Přidejte na stránky nějakou bezva létající blbost

Čupr dupr Impact Kompjůtrs. Lítající blbina zaručeně každého uklidní, povzbudí a zpříjemní mu pobyt na stránkách. Kam se hrabou ony jezdící texty, které v případě, že šlo o něco důležitého, každého stály nějaký ten vlas.

Flash není budoucnost. Flash je systém, který původně sloužil k prezentacím, a protože nikoho nenapadlo vytvořit něco lepšího, zakořenil se ve webdesignu. Jde o v mnoha případech nepříjemný a nepohodlný systém, který člověk, co se nechce zdržovat s pohybujícími se blbostmi, neocení. Nevím, možná je to tím, že si neucáknu z toho, že se na stránce něco pohne, když někam kliknu, možná jsem jenom divný, ale mě to neoslňuje. Vypadá to dobře, když to neobtěžuje návštěvníka a nebrzdí ho to (10ti vteřinová animace po každém kliknutí na menu), ale to musí přijít někdo, kdo tomu rozumí a kdo se na to kouká z pohledu uživatele, a ne slintajícího designéra, který přemýšlí, jakou prďáckou animaci by tam ještě umístil.

Kdyby byli všichni podobní lidé, kteří takové stránky montují, rozumní, snad by to ani nevadilo. Ale pokud tohle vidím na stránkách jinak seriózní firmy, rázem se z nich stává kašpárek na pouti. Internet stále má být o informacích, ne? Pokud si chceme hrát, neměli bychom to s informacemi míchat. Mám už tak dost problémů s ne zrovna stabilním připojením a nemám potřebu, aby mi procházení stránek zpomaloval ještě nějaký hejbací bazmek.

Nejhorší jsou v tomto designérská portfolia, kdy se hoši chtějí předvést, kdo umí větší prd, pardon, animaci. Ideálně se má hýbat vše, a ať se to hýbe co nejdéle, zákazníci se skácí úžasem pod stůl a okamžitě vás kontaktují.

8. Nuťte uživatele se za každou cenu registrovat!

Lidé milují, když přijdou na nějaké fórum nebo stránky, a musí se kvůli každé hlouposti, nebo dokonce procházení, registrovat. Ano, úplně každý je z vašich stránek nadšený a rozhodně se chce registrovat, tak proč se namáhat s tím, dávat těm neregistrovaným zvrhlíkům nějaké možnosti? My jsme přeci kchůl, frý a ósm a každý se u nás musí registrovat, nebo smrt.

Nedělal jsem veřejný průzkum, ale mám takový dojem, že pokud člověk přijde někam, a nemá možnost si to shlédnout, nikdo mu to nedoporučil, a jinak než registrací nemůže objevit, co stránka vlastně nabízí, zvolí raději méně kvalitní konkurenci, která mu to ovšem dovolí. Z toho důvodu u nás můžete bez problémů procházet cokoliv, a teprve v případě, když je třeba něco udělat, se musíte registrovat. Ano, nejpřívětivější by bylo, kdybyste třeba komentáře mohli psát i bez registrace, ovšem máme s tím špatné zkušenosti (zvlášť nekteří odmítnutí uživatelé se tvrdošíjně vraceli a dožadovali pozornosti, většinou sprostými příspěvky). S tím je vždy risk – neregistrovaný uživatel je anonymní uživatel a je mu dána daleko větší volnost, pokud může dělat i věci, normálně přéstupné pouze registrovaným (novinky.cz – jejich diskuze donedávna sloužila jako stoka, kde si odpad společnosti vyměňoval vulgární výkřiky do neznáma). Proto je třeba to vhodně omezit, měli byste být schopni posoudit situaci, jistě vám nebude nikdo nadávat za to, že právě komentáře zpřístupníte pouze registrovaným, je to na vaše riziko, že to využije méně lidí, nicméně to neodrazuje od té první věci, čtení či prohlížení. Pokud však necháte i tyto extrémy (znepřístupnění celé stránky) dojít skutečnosti, jako designéři jste selhali.

9. Kašlete na zavedené názvy či postupy

Vy na to přeci máte, ne? K čemu je to, že uživatelé jsou zvyklí na určité standardy, které se vytvářejí na internetu od dob jeho vzniku? Správně, k ničemu a je třeba to ignorovat. To nejlepší, co můžete udělat, je nazývat všechny možné věci na svých stránkách úplně jinak, k dokonalému zmatení uživatele. Má třeba administraci? Hoďte ji pod název support. Těmito pro běžného smrtelníka neuvěřitelnými nesmysly často trpí například diskuzní fóra – mistrem je v tomto IPB, jehož administrace mě bude zřejmě strašit ještě dlouho, a ani jiné systémy se tomu občas nevyhnou.

Člověk má pořád přemýšlet nad použitelností, a toho bohužel, jak se zdá, hlavně programátoři nejsou schopni. Jak jinak si vysvětlit právě tohle? U jinak kvalitních systémů najdete podobné matoucí věci, které vypadají, jako kdyby je tam rozmístil zlomyslný šotek. Uživatel za to nemůže, že něco nenajde. Počítejte s tím, že uživatel nechce přemýšlet. Chce něco používat, a pokud něco není podle jeho představ, rozhodne se pro jinou stránku. (Ano, je tu pár ale, ona stránka musí existovat a uživatel nesmí být zároveň lenoch – nicméně ve chvíli, kdy opustil vaší stránku vám může být jedno, co dál dělá.)

10. Využívejte flash, kde to jen jde.

Weeeeheeee! Není nic lepšího než efekty, animacemi a pestrou grafikou nabité flashové prezentace, děti! Lidé to milují. Některým může kazit radost to, že na školní počítače prostě flash nenainstalují, jiným to, že jim příliš zatěžuje počítač a někteří si dokonce můžou stěžovat, že se jim dlouho načítá. Ale to jsou chudáci, kteří si nezaslouží místo na webu 2.01954958737­5495. A úplně nejhorší jsou ti zaostalci, kteří opovrhují vašimi krásnými a propracovanými animacemi, zvlášť těmi předělovými, kdy se přesunují mezi menu a obsahem, nebo otevírají další části stránek. Je nepochopitelné, že někdo nechce koukat na desetivteřinovou animaci a místo toho by raději, aby se ta stránka už načetla. Takoví lidé jsou nemoderní burani a nikdy nebudou frí, kchůl a in. Prostě jsou to zakomplexovaní šašci, kteří se do 21. století nehodí.

Nějak se mi to chce zdůraznit ještě jednou. Flash je cesta do pekel. Snažte se ho nepoužívat tam, kde není nutný (a obvykle bývá lepší ho nahradit javascriptem, což už dnes ve většině situací jde). A i kdyby došlo na nejhorší, vždy je lepší kompletní flashová stránka, která se rychle načítá a nedělá problémy, než hybrid, obsahující dlouhé a složité animace, které ovšem nikoho nezajímají a pouze otravují. Spoustu podobných věcí jde najít na jinak pěkných stránkách webových designérů. Krom nemoci z povolání a přehnaného užívání narkotik mě napadá jenom jeden důvod, proč se přiklánějí k flashi a podobným nesmyslným okrádačům o čas – chtějí být originální a odlišit se. Ale člověk musí umět posoudit, zda originální, ovšem nepříliš použitelný koncept stojí za to.

11. Udělejte nový design tutorials.

Bonus: Reklama… hodně reklamy

Pro ty mladší z vás to zřejmě není taková samozřejmost, ale reklama (pokud funguje) znamená klienty, kteří tomu, kdo inzeruje, vydělají peníze. Proto je občas (v případě televize) ochoten zaplatit velké sumy, aby se o něm lidé dozvěděli. A pokud je někdo dost známý, je pro něj reklama nejjednodušší formou výdělku. Máte ji v médiích tištěných, vysílaných i elektronických. Díky reklamě se dají sehnat placení autoři, kteří budou psát články pravidelně za peníze a nemusí být problém s tím, že na další týden není článek, protože jsou všichni příliš vytížení.

Udržet nevýdělečný podnik bez peněz je těžké (zkuste si to). Například zde na stránkách je zaplacení hostingu a domény to nejmenší. Daleko horší je shánět autory, kteří by psali dostatečně kvalitní články (tudíž to nemůže psát běžný franta uživatel), a zadarmo. Ovšem příliš moc reklamy škodí a ve chvíli, kdy je na stránkách víc reklamy než informací asi víte, že jste to přehnali. Poznáte to i podle toho, že někteří uživatelé vás zřejmě přestanou dál navštěvovat. Stejně si však myslím, že je mnohem lepší případ, kdy budete mít pravidelně aktualizované stránky s reklamou, na kterou bude občas někdo reptat, než prázdné stránky, na které nebudete mít ani čas.

Petr Široký Profil na fóru / Osobní stránky / Twitter Webdesignér povoláním, kritik přesvědčením, šašek duší, to vše zde najdete. Tutoriarts jsou poslední 3 roky můj největší osobní projekt. Kromě toho se zkouším věnovat jiným menším webovým projektům, živím se jako nezávislý webový designér a snažím se více hledět do budoucnosti, aby tyto stránky vzkvétaly.

Zdrojový soubor : Není k dispozici

Komentáře k článku

Nejste přihlášeni - před odesláním příspěvku vyplňte protispamovou kontrolu níže - váš komentář bude viditelný až po schválení správcem. Pro okamžité schválení se přihlašte, nebo registrujte. Registrace nezabere déle než minutu.

  • :-D
  • 8-|
  • :-/
  • 8-)
  • :-(
  • :-O
  • =(
  • =D
  • :-)
  • <3
  • ;-)

* Povinné položky

  • #4
  • hrošík
  • 2. December 2014 | 23:29
  • Skupina: Neregistrovaní

Skvělý tutoriart, akorát jsem občas tápal, kde začíná a kde končí sarkasmus - na konci jsem se zděsil toho flashe, protože já ho fakt hodně zavrhuju a prvních pár řádků jsem bral vážně :DDD

  • #3
  • Cernocky
  • 20. October 2012 | 19:12
  • Skupina: Registrovaní Uživatelé

Super článek pro pobavení! Ještě bych možná dodal: "Změňte návštěvníkovi kurzor a pusťte mu hudbu." :-D

  • #2
  • Toxík
  • 18. September 2012 | 17:00
  • Skupina: Registrovaní Uživatelé

Moc pěkný článek, dost jsem se u něj nasmál :D

  • #1
  • Amy
  • 21. November 2011 | 17:35
  • Skupina: Neregistrovaní

Nejlepší!!!!:-D Konečně článek který se nebojí nazvat věci pravými jmény a prostě je říct! Když otevřeně řeknu o Flashi že je to k hovnu, jsem všemi zděšeně vykázáná ze dveří...Co si to proboha vůbec dovoluji říct??? A mít svůj názor odlišný od ostatních! A ještě říct to takhle natvrdo! :-D :-D :-D Už si nepřipadám jako z jiné planety, díky!
Amy.

Nahoru

Autoři: Jakub Houdek, Jakub Šimůnek, Petr Široký a příležitostní sebevrazi